How do you install angular-translate?

I want to install angular-translate, angular-translate-storage-cookie and angular-translate-storage-local. It’s easy using bower, but I noticed that bower installs a lot of angular modules too (angular, angular-animate, angular-cookies, angular-sanitize, angular-ui-router).

I suppose that most of them are already in ionic.bundle.js. What exactly is really needed and how can I install it without having some files doubled?

Thanks for your help!

Are you only looking for an automated solution? I usually just download the Angular Translate project and put the necessary JavaScript files in my www/js folder.

Regards,

Thanks @nicraboy for your answer. I simply downloaded the necessary files as you recommended. angular-translate has no dependencies, but angular-translate-storage-cookie needs angular-cookies. angular-animate, angular-sanitize and angular-ui-router are not needed.

This is an excerpt from my working index.html:

<!-- Ionic & AngularJS -->
<script src="lib/ionic/js/ionic.bundle.js"></script>

<!-- angular-translate -->
<script src="lib/angular-translate/angular-translate.min.js"></script>
<script src="lib/angular-cookies/angular-cookies.min.js"></script>
<script src="lib/angular-translate-storage-cookie/angular-translate-storage-cookie.min.js"></script>
<script src="lib/angular-translate-storage-local/angular-translate-storage-local.min.js"></script>